woensdag 22 september 2010

Doos 'Ik hou van Holland'


Ik was laatst met mama in de hobbywinkel van Hannie (even reclame maken voor je Hannie). Daar zagen wij een leuke doos staan die was beplakt met scrappapier. Ik heb die doos nu 'nagemaakt' voor mijn lieve moeder. Ik heb bij de Xenos een doos gekocht. Deze heb ik beplakt met rood karton. Daarop heb ik designpapier geplakt in de stijl van 'Ik hou van Holland' (CreaMotion). Bovenop de doos heb ik een aantal bloemen geplakt die zijn gemaakt met de cuttlebug en creatables van Marianne Design (gekregen van mama). Ik heb verder niks meer met de doos gedaan. Vond hem zo eigenlijk al leuk genoeg. Het was wel een heel karwei, want die dozen van de Xenos zijn niet bepaald waterpas... Lastig dus om de doos te beplakken met karton zonder dat je lelijke randjes ziet. Maar het is gelukt! Dus lieve mama, mocht je dit lezen: de doos komt dit weekend jouw kant op!

Groetjes Sanne

1 opmerking:

  1. Hoi sanne,
    Hij is echt geweldig. Ik was aan het google op het papier van creamotion. En vond als eerste jou blog. Wat is ie leuk zeg. Heb je het papier pas gekocht? Ik wil het ook graag hebben, voor een bepaald kaartje. Of heb je evt. nog wat restjes die ik over mag nemen?
    groetjes sandra
    jarno.sandra@home.nl

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je een berichtje voor mij achterlaat! Dat waardeer ik enorm!