donderdag 30 september 2010

Eens wat anders


Laatst eens wat ander papier gekocht. Meestal koop ik papier in roze of paars, echte 'Sanne-kleuren'. Wilde nu toch eens wat anders proberen. Dit papier is van Cappella (Basic Grey) in de kleuren bruin/blauw. Ik vond dit afdrukje van Magnolia er wel bij passen. Het afdrukje komt uit de Bon Voyage collectie en heb ik ingekleurd met Derwent-potloden. Ik heb het kaartje afgwerkt met bloemen (Marianne Design), een lintje (door gaatjes gehaald die ik heb gemaakt met de crop-a-dile), steentjes en knoopjes. Het resultaat valt me niet tegen, maar stiekem werk ik toch liever met mijn 'eigen' kleurtjes.

2 opmerkingen:

  1. Het resultaat valt HELEMAAL niet tegen meid WOW, alles klopt gewoon het papier,afdrukje kleuren. SUPER!!!

    gr Annemarie en Merit

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Sanne,
    Bedankt voor je leuke reactie op mijn blog.
    Zoals je ziet ben ik gelijk even op je blog komen kijken en.... ik ben meteen je volger geworden. Wat maak jij superleuke kaarten!

    xxx Anne-Marije

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je een berichtje voor mij achterlaat! Dat waardeer ik enorm!