zaterdag 30 oktober 2010

Leuke SOL-kaart



Afgelopen woensdag heb ik weer meegedaan aan de wekelijkse SOL op de clubsite van Tiets. Deze keer had Annemiek een kaart bedacht. Zij had de vorige keer de pocketkaart bedacht (zie september) en aan de maten van het papier dat we moesten verzamelen, was al te zien dat het ook deze keer geen gewone kaart zou gaan worden. Voor deze kaart heb ik roze en paarse cardstock gebruikt. Hier heb ik designpapier van Basic Grey (Kioshi) opgeplakt. Het afdrukje op de voorkant is van Magnolia (uit de serie Chasing Butterfly) en heb ik ingekleurd met Derwent-potloden. Op de voorkant heb ik ook een vlindertje geplakt. Deze heb ik gemaakt met mallen van Joy. Aan de binnenkant hebben we een pocket gemaakt voor een labeltje. Dit labeltje heb ik van blauwe cardstock gemaakt. Ik heb er een paarse eyelet ingemaakt met de crop-a-dile en een roze lint eraan gehangen. Het afdrukje aan de binnenkant is ook van Magnolia (uit de serie Bon Voyage). Ik heb het afdrukje ingekleurd met Derwent-potloden, uitgeknipt en met 3D-foam opgeplakt. Beide afdrukjes heb ik opgeleukt met Paper Glaze en glitter. De bloemen aan de binnenkant zijn gemaakt met mallen van Crealies. Ik heb strassteentjes in de hartjes geplakt. Deze steentjes komen terug in de cirkels op de linkerkant van de kaart. De cirkels heb ik gemaakt met nestabilities en de cuttlebug. De kaart is dichtgestrikt met een roze lint. Ik was eerst helemaal niet tevreden over het kaartje. Wist niet goed welke afdrukjes ik moest gebruiken en hoe ik de kaart verder moest versieren. Vind hem nu wel heel erg leuk! Lekker druk, leuke kleurtjes en die glitter vind ik (voor een keertje) ook wel geinig! Ga nu ons huisje poetsen en wie weet heb ik dan nog even tijd om mijn melkpakje af te maken. Die staat al dagen kaal op de tafel. Morgen ga ik beginnen aan een opdracht voor een babykaart. Daarna wil ik verder gaan met mijn Kerstkaarten, want de tijd dringt.

7 opmerkingen:

  1. Deze reactie is verwijderd door de auteur.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Sanne, het is een hele leuke kaart geworden!
    En 2 afdrukjes is echt genoeg, door het wat drukkere papier is de kaart vol genoeg. Zo is het precies in balans.
    Echt Sanne-papier. Ik heb het gebruikt voor de bloemkaart voor Mariken, maar het is niet helemaal mijn stijl...
    Ach,dan is het weer een prima ruilproject, toch?!

    Fijn weekend en grtz.Colien

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Een geweldig kaartje heb je gemaakt!
    Groetjes Nicolet

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Schitterende kaart Sanne,lief die stempels,mooi papier en kleuren.

    Liefs Riet.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hey Sanne,

    wat een leuke kaart, echt heel mooi! Een heel leuke vorm, je afdrukjes zijn heel mooi ingekleurd en je hebt zoveel leuke details toegevoegd dat je kaart steeds weer opnieuw een ontdekking is.

    Vele groetjes en een heel fijn weekend,

    Lins

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Heel leuk kaartje geworden.
    Me hoofd begint al aardig over te lopen van alle leuke modellen die ik nog wil gaan maken.haha

    Groetjes Esther

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een leuk kaartje weer! Leuk met die schuine randjes ook en de mooie stempeltjes die je gebruikt hebt!
    xxDebbie

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je een berichtje voor mij achterlaat! Dat waardeer ik enorm!