vrijdag 12 november 2010

Kerstkaarten deel 4



Zo, hier zijn er weer twee. De Kerstkaarten-teller loopt hier volop. Deze kaartjes heb ik redelijk eenvoudig gehouden. Een stuk dubbelgevouwen cardstock (groen of rood) met daarop stukjes designpapier van Basic Grey (Jovial). Het afdrukje is van Nellie Snellen (Koetie) en heb ik ingekleurd met Derwent-potloden. Het afdrukje is op een stuk cardstock gemat. In de rechterhoek heb ik een aantal Zweedse ijssterren (Marianne Design) geplakt met daarin rode steentjes. Aan de linkerkant heb ik een touwtje om de kaart gewikkeld. Aan het touwtje heb ik een bedeltje bevestigd. Ik vind de kaartjes best leuk geworden, maar dat vind ik meestal van de eenvoudige kaartjes. Morgen en zondag ga ik nog even verder aan mijn Kerstkaarten. Ben even overgestapt naar een ander modelletje, waar ik heel veel kaartjes van ga maken (steeds met ander designpapier, zodat de kaartjes toch telkens weer verschillen). Hier plaats ik binnenkort wel een keer een foto van. De teller staat inmiddels op 20 Kerstkaarten. Nog even doorbijten dus, want dat zijn er nog niet genoeg. Heb ook nog andere Kerstkaartjes liggen. Die kan ik nu ook nog niet laten zien, maar als je mijn blog in de gaten houdt, zie je ze vanzelf wel een keer voorbij komen. Ik wens iedereen een heel fijn weekend!

4 opmerkingen:

  1. Deze zijn ook weer erg leuk Sanne!!
    Stempeltje is ook zo´n cutie!
    Groetjes Nicolet

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooi zijn ze weer, Sanne!
    Koetie is wel erg leuk.
    Je bent goed bezig met je 'massaproductie', dat gaat goed komen!

    grtz.Colien

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hey Sanne,

    je koetie-kaartjes zijn erg leuk, zo ga je er wel komen tegen dat het Kerstmis is :-)

    Prettig weekend,

    Lins xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een prachtige kaarten Sanne,leuk afdrukje,prachtig papier heb je gebruikt.

    Liefs Riet.

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je een berichtje voor mij achterlaat! Dat waardeer ik enorm!