donderdag 2 december 2010

It's your birthday!


Zo, een drukke dag gehad vandaag. Sinterklaas was vandaag bij ons op school. Was erg leuk! Nu even dit kaartje plaatsen. Ik heb hem gemaakt naar aanleiding van de sketch op de challengeblog van Dutch Card Lovers. Een eenvoudige sketch, waar je dus veel kanten mee op kan. Voor dit kaartje heb ik paarse cardstock gebruikt. Het designpapier is van Basic Grey (Kioshi). Het afdrukje heb ik gekregen van Mariken. Volgens mij is hij van The Greeting Farm. Ik heb het afdrukje ingekleurd met Derwent-potloden en gemat op paarse cardstock. De sterretjes op het afdrukje heb ik bewerkt met Paper Glaze en glitters. Dat geeft een erg grappig effect. Helaas is het niet zo goed op de foto te zien. Het tekststempeltje is van Aud Design. Hij is uitgesneden met nestabilities en de cuttlebug. De bloemetjes zijn van Crealies en ook uitgesneden met de cuttlebug. In de hartjes van deze bloemetjes heb ik kleine paarse steentjes geplakt. Iets grotere paarse steentjes heb ik onderaan de kaart geplakt. Heb ook kaartjes gemaakt in Sinterklaassfeer. Het zijn twee kaartjes die totaal anders zijn dan de kaartjes die je van mij gewend bent. Houd mijn blog goed in de gaten als je nieuwsgierig bent.

Deze kaart doet mee met de volgende challenges:
- Dutch Card Lovers Challenge Blog - Sketch

5 opmerkingen:

  1. Hallo Sanne,
    Wat maak je een lieve kaartjes!! Bedankt dat je bij mijn blogje bent komen kijken en dat je volger bent geworden. Natuurlijk ben ik even komen spieken en ik ga zometeen volger worden, want ik wil je nieuwe kaartjes natuurlijk ook graag komen bekijken.
    Fijne avond,
    Groetjes,
    Marianne

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Echt een lievertje Sanne! En prachtig ingekleurd met Derwent-potloden.Dat doe ik je niet na.
    Bedankt dat je meedoet met ons bij DCL.

    Groetjes, Angèle

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik vindt hem helemaal leuk. Dat afdrukje ook trouwens. ;)Lekker vrolijk.
    Bedankt voor het meedoen.

    Groetjes Rosalien

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Lief kaartje erg leuk gedaan.Hij is prachtig ingekleurd.

    bedankt voor het meedoen met dcl

    gr miriam

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Prachtige kaart, wat een leuke stempel!
    Leuk dat je meegedaan hebt met DCL.

    Groetjes Ellen

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je een berichtje voor mij achterlaat! Dat waardeer ik enorm!