zaterdag 11 december 2010

SOL-kaartje met envelopje


Afgelopen dinsdag heb ik weer eens meegedaan aan de SOL op de clubsite van Tiets. Ik had namelijk al een aantal weken verstek laten gaan. Aan de benodigdheden kon ik al zien, dat het een 'gewoon' scrapkaartje ging worden. Ik heb het kaartje gemaakt met blauwe en roze cardstock. Het designpapier is van Basic Grey (Eskimo Kisses). Het afdrukje is mijn grote favoriet: één van de Gorjuss Girls van Sugar Nellie. Het afdrukje is ingekleurd met Derwent-potloden en gemat op blauwe cardstock. Van een stukje roze papier heb ik een envelopje gevouwen. Het envelopje is met een blauw pareltje dichtgeplakt. Uit het envelopje steekt een klein labeltje. Hier heb ik met de computer een tekst op gemaakt. Met de crop-a-dile heb ik een mini-eyelet in het labeltje bevestigd. Aan het labeltje heb ik ook nog een lintje geknoopt. De twee blauwe parels in de hoek maken de kaart af. Ik vond het erg leuk om weer eens mee te doen aan een SOL. Het was ook leuk dat er weer eens een 'gewoon' kaartje werd gemaakt. De afgelopen keren was de SOL best ingewikkeld. Nu was de sessie zo afgelopen. Het kaartje was binnen no-time af! De sketch vind ik zeker voor herhaling vatbaar. Lekker simpel, maar met het envelopje is het toch weer een beetje speciaal. Ik ben wel tevreden over het kaartje. Nou, ik ga zo maar eens naar de kapper. Voor de feestdagen moet ik er toch een beetje leuk uitzien. Vanmiddag ga ik hopelijk frobelen bij Colien. Zus Anne-Marie komt ook gezellig langs. Hopelijk krijg ik daar weer wat nieuwe inspiratie van.

6 opmerkingen:

  1. ik vind je kaartje heel mooi geworden. super
    groetjes sandra

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hij is heel mooi geworden.
    Fijn weekend Tessa

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hai Sanne, wat een super mooi kaartje is dit geworden, prachtig papier ook! Groetjes Marianne

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een prachtige kaart Sanne.

    Hugs Riet.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hallo Sanne, Wat een lief kaartje, leuk met dat kleine envelopje.
    Groetjes, Marijke

    BeantwoordenVerwijderen
  6. This is great for secondary school understudies. It is likewise one of the world's number one composing instructors and has clients, everything being equal. On the off chance that you are arranging a prospective employee meeting, you should make them type Master Crack preparation to investigate and further develop your composing abilities. typing master crack 11 license key

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je een berichtje voor mij achterlaat! Dat waardeer ik enorm!