zaterdag 15 januari 2011

Sarah-kaart op verzoek deel 1



Ik vind het erg leuk om verzoekjes van familie en vrienden te krijgen. Zo af en toe vragen ze of ik een kaartje voor ze wil maken. Laatst vroeg mijn peettante of ik voor haar een aantal Sarah-kaarten wil maken. Een aantal vriendinnen van haar worden binnenkort 50. Natuurlijk wil dat wel. Ik ben meteen voor mijn tante aan de slag gegaan. De eerste Sarah is namelijk binnenkort al jarig. Ik heb maar weer eens een vouwkaart gemaakt. Hij is gemaakt van blauwe cardstock en designpapier van Basic Grey (Marjolaine). Het afdrukje is van de Digistamp Boutique. Het aapje is ingekleurd met Derwent-potloden. Daarna heb ik het afdrukje uitgesneden met nestabilities en de cuttlebug. Ik heb het afdrukje op een stuk cardstock geplakt en dit stuk cardstock is ook uitgesneden met nestabilities en de cuttlebug. Het tekstje heb ik op de computer gemaakt en geprint op desinpapier (zie tutorial). Het labeltje heb ik uitgesneden met nestabilities en de cuttlebug. Ik heb met de crop-a-dile een eyelet in het labeltje gemaakt, zodat ik het labeltje met een lintje aan de kaart kon knopen. De bloemen zijn gemaakt met mallen vam Joy, evenals de vlindertjes. De swirl is gemaakt met een mal van Sizzix. Het krulletje onderin de kaart heb ik ook met nestabilities gemaakt. Ik heb in het midden van het krulletje een steentje geplakt. De steentjes komen ook terug op het groene deel van de kaart. Als laatste heb ik de cijfers uitgesneden met de Slice. Je ziet binnenkort op dit blog nog andere Sarah-kaartjes. Die zijn nog in de maak. Morgen is er weer een nieuwe challenge bij Anyone For Anya. Mijn kaartje voor deze nieuwe challenge ligt al een poosje te wachten tot ie eindelijk gezien mag worden. Hij is namelijk helemaal Sanne. Ik geef alvast een tipje van de sluier: ROZE! Ben je benieuwd, kom dan morgen even een kijkje nemen op mijn blog en op dat van AFA. Ik wens iedereen een heel fijn weekend. Ik ga lekker (onverwachts) aan de freubel.

11 opmerkingen:

  1. Hey Sanne,
    Roze is wel jouw kleur, maar deze blauwe kaart is echt prachtig geworden!
    Fijn weekend, groetjes mariken.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Geweldig Sanne, wat een mooie kaart, de kleuren zijn ook prachtig!

    Groetjes Tinie

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuke kaart, Sanne!
    Tja ROZE...., da's geen verrassing :)
    Maar kijk elke dag ff, dus tot morgen!

    grtz.Colien

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Mooie kaart weer Sanne, ben benieuwd naar de nieuwe uitdaging in het roze...... Zie het morgen wel.
    Groetjes, Marijke en Chantal

    BeantwoordenVerwijderen
  5. heel leuk kaartje model blijft leuk en het papier is schitterend.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Super he, die tri fold kaarten !! heel mooi gemaakt, leuke kleurtjes. Bedankt voor je lieve woorden op mijn blog, ze worden zeker geapprecieerd !
    groetjes, martina

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een leuk modelletje is dit zeg! Lief en vrolijk geheel is het...
    Fijn weekend!
    Groetjes Mieke

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Bedankt voor je leuke reactie op mijn blog! Jij maakt ook prachtige dingen! Leuk dat je ook juf bent hi hi!
    Groetjes Jolanda.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Je kaart is supermooi geworden! Kan niet anders dan dat je tante er tevreden over zal zijn ;-)
    En natuurlijk kom ik morgen weer even terug om naar je roze kaart te kijken!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Hoi Sanne,

    Wat is leuk!
    Wat een grappig stempeltje.
    Je hebt er een schitterend geheel van gemaakt.

    liefs, Durvina

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je een berichtje voor mij achterlaat! Dat waardeer ik enorm!