maandag 31 januari 2011

Verhuizen


Een vriend van ons gaat verhuizen. Hij komt terug bij ons in het dorp wonen. Altijd gezellig! Heb meteen maar even een kaartje gemaakt, want woensdag krijgt hij de sleutel al. Dit kaartje is gemaakt naar aanleiding van de sketch van Penny Black Saturday Challenge. Een leuke sketch met weer wat cirkels erin verwerkt. Dat vond ik de vorige week goed geslaagd, dus ik heb me er weer aan gegeven. Het kaartje is gemaakt van groen/blauwe en witte cardstock. Het designpapier is van Basic Grey (Oliver, sorry het wordt een beetje eentonig, maar ik heb nog geen ander leuk mannenpapier). De randen van het papier zijn bewerkt met de distresser. Het afdrukje is er uiteraard een van Penny Black. Ik heb het afdrukje ingekleurd met Derwent-potloden en uitgesneden met nestabilities en de cuttlebug. Het afdrukje is daarna gemat op cardstock. Het tekstje heb ik gemaakt op de computer en op designpapier uitgeprint. Ook het tekstje is met nestabilities en de cuttlebug uitgesneden en gemat op cardstock. Ik heb bij de brede strook een randpons van Martha Stewart gebruikt. De swirl is gemaakt met een stans van Sizzix. Als laatste heb ik volgens de sketch nog wat steentjes geplakt. Vandaag hoef ik niet te werken, want ik heb zo een bijscholingscursus. Je bent nooit te oud om te leren.

Deze kaart doet mee met de volgende challenges:
- Penny Black Saturday Challenge - Sketch
- Simon Says Stamp - Animal Antics

20 opmerkingen:

  1. Oh wat een waanzinnige leuke stempel Sanne,en de rest van je kaart is ook geweldig!!
    Groetjes Heidy

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een ontzettend leuke kaart zeg! De Penny Black stempels vind ik ook altijd leuk en wat heb je die tekst mooi gemaakt. Groetjes, Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Erg leuk kaartje, Sanne! De stempel is grappig bij een verhuizing. En het Oliver papier blijft prima voor mannenkaarten, toch?!

    grtz. Colien

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Heel erg mooi kaarjte sanne.
    Daar zal je kameraak heel blij mee zijn.
    Groetjes sofie

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een leuke en vrolijke kaart heb je weer gemaakt, je kaart voor de challenge bij AFA is ook weer super, het afdrukje die je ervoor hebt gebruikt is een toppertje!

    liefs, Durvina

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Onzettend leuk met die kikkertjes die gaan verhuizen! Enig!
    Groetjes Jolanda.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een knap verhuis kaart!
    Leuk papier heb je gebruikt!
    groetjes
    Monique

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een super lief kaartje, het afdrukje is ook leuk!!!

    Groetjes Tinie

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Je bent het weekend weer goed bezig geweets zie ik...hele mooi verhuiskaart is het geworden!
    Groetjes Mieke

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Grappige stempel, leuk voor een verhuiskaart. Enne het papier blijft mooi hoor!
    Groetjes, Marijke en Chantal

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Een super leuk kaartje Sanne met een heel leuk stempeltje.
    Groetjes van Jacqueline

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Hoi, je kaart is leuk zeg! Goede bijscholing gehad?

    BeantwoordenVerwijderen
  13. OOOh, wat een leuk kaartje. Die stempel! Geweldig!
    Bedankt trouwens voor al je berichtjes bij mij. Ik vind het heel leuk om ze te lezen. Jij glipte er een beetje tussendoor, maar dat komt omdat ik geen volger ben geworden. Bij deze direkt rechtgezet.
    groetjes Marianne

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Hai Sanne, bedankt voor je super lieve reactie op mijn blog! Jouw kaartje mag er ook weer wezen hoor! Leuke stempel is dit ook! Het papier dat je gebruikt hebt past er erg mooi bij! Leuk om zo'n prachtige kaart op je (nieuwe)deurmat te vinden!! Liefs Marianne

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Hoi Sanne,

    wat een leuke kaart, je hebt dat afdrukje zo mooi ingekleurd met de derwents. Zo'n mooi papier steekt nooit tegen, echt een knappe kaart!!!

    Veel liefs,

    Lins

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Mooi gemaakt. Leuk papier.
    liefs Tessa & Anke

    BeantwoordenVerwijderen
  17. this is so sweet sanne......thanks for joining in with pauline's sketch at Penny Black Saturday...hugs kath xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Gorgeous card Sanne, love the sweet Penny Black image and the wonderful colours and papers you've used.

    So glad you could join us at the Simon Says Stamp challenge,
    hugs
    Heather xx

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Gorgeous Sanne, fab cute image and colours.
    thanks for joining us at PBSC this week.
    luv
    Debby

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je een berichtje voor mij achterlaat! Dat waardeer ik enorm!