maandag 7 maart 2011

Eline's Huis deel 3


Van de week kwam ik op internet een nieuw challengeblog tegen: Challenges for You. Ze hadden als eerste challenge een erg leuke sketch op het blog staan. Ik kreeg er meteen beelden bij, dus ben ik aan de slag gegaan. Ik heb met de sketch dit kaartje gemaakt. Ik heb er roze en witte cardstock voor gebruikt. Het designpapier is van Eline's Huis. Ik heb de rand van het designpapier met de hand gestikt. Vervolgens heb ik een swirl in het papier gestikt. Onderaan de kaart heb ik een kantje geplakt. Ook heb ik touw om de kaart gewikkeld. De postzegels heb ik uit het designpapier geknipt en met 3D-foam opgeplakt. De vlinders zijn  gemaakt met mallen van Joy. Ik heb een steentje op de vlinders geplakt. Vandaag ga ik lekker genieten van mijn eerste vakantiedagje. Ik begin met spullen pakken, want morgen gaan we heerlijk naar Oostenrijk. We hebben er erg veel zin in.

Deze kaart doet mee met de volgende challenges:
- Challenges for You - Sketch

29 opmerkingen:

  1. Wow Sanne wateen fantastische kaart, in al zijn eenvoud prachtig. Ik ben er jaloers op. Geniet van je vakantie. Groeten Aartje

    BeantwoordenVerwijderen
  2. O wauw Sanne, deze vind ik echt heel erg gaaf!

    liefs, Durvina

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Prachtig kaartje heb je gemaakt,

    groetjes Lia

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Grappig, het is net of jij in mijn hoofd zit en dezelfde creaties verzint .... deze kaart die jij gemaakt hebt, ligt (bijna klaar) op de tafel te wachten voor woensdag, het kleurenkaartenteam ! Sorry hoor ! wel leuk vind ik ! Dus kijk woensdag maar eens, dan kan je ook even glimlachen zoals ik nu net gedaan heb !
    kanppe kaart dus hahahaha..... =)
    liefs, martina
    x

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Erg leuk Sanne, mijn schets met mijn (momenteel) lievelingspapier!!
    Dank je wel voor het meedoen,
    hopelijk tot de volgende keer!!
    Fijne vakantie!
    Groetjes Wima

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een mooie kaart heb je gemaakt! Eenvoudig maar met stijl! En wat een werk dat stikken met de hand. Heel fijne vakantie en mooi weer.
    Groetjes Marianne

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Super Sanne! Heel rustig en heel mooi gestikt, leuk met die swirl!!
    Groetjes Deborah

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hoi Sanne, Dit kaartje is een Topper, prachtig gemaakt. Het papier staat bovenaan mijn verlanglijst, vind het zo mooi....
    Succes met inpakken en een fijn vakantie in Oostenrijk.
    Groetjes, Marijke en Chantal

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Prachtige kaart met het mooie Elinepapier, Sanne! En wat heb je mooi geborduurd, die swirl is super! Erg leuk dat je hebt meegedaan met CFY.

    Groetjes, Marjan

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat geeft dat een schitterend effect die stiksels, prachtig geheel!!!

    Groetjes tinie

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat een schitterend, romantisch kaartje !!! Bedankt voor het meedoen op ons nieuwe blog en geniet van je vakantie !!
    Groetjes Berdien

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Prachtige kaart !
    Fijne reis !
    Groetjes
    Margo

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Prachtige kaart Sanne, heel leuk met de swirl erop geborduurd! Een hele fijne vakantie en heel veel plezier.
    groetjes, Marlies

    BeantwoordenVerwijderen
  14. mooi hoor
    ik ben volgster geworden
    ik heb een klein naaimachine, moet toch maar es ff meenemen naar oma........dan kan ze me het nog even voor doen

    BeantwoordenVerwijderen
  15. wat een geweldig leuk kaartje, geniet van je vakantie.

    gr annemarie en merit

    BeantwoordenVerwijderen
  16. wat heb je een leuke kaart gemaakt, ik hoop dat je mee blijft doen

    BeantwoordenVerwijderen
  17. schitterende kaart sanne mooi papier en mooie sketch
    liefs Lia

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Wat is dit knap!
    Heel mooi werk!
    groetjes
    Monique

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Het is een prachtig kaartje geworden, Sanne!
    Heb het papier afgelopen weekend ook meegenomen en er ook een leuke sketch bij gevonden, waarbij de postzegeltjes gebruikt konden worden. Je ziet em komende week op m'n blog.
    Fijne vakantie, doe voorzichtig... en tot snel!
    grtz.Colien.

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Nou Sanne, dit is een super kaart geworden. Je hebt de sketch perfect omgezet. Ik vindt dat deze kaarten jouw super goed liggen en ik hoop ner nog meer te zien.
    Veel plezier in Oostenrijk
    Gr. Sinikka

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Wat een waanzinnig mooie kaart zeg! Prachtig uitgewerkt!
    Bedankt voor het meedoen bij CFY!

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Dit vind ik wel de mooiste stikkaart die je heb gemaakt tot nu toe!!! Wat een karwei en ik vraag me af hoe je het doet...
    Groetjes Mieke

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Hallo Sanne,
    Dit vind ik al de mooiste! Sober en stijlvol met die mooie stiksels!
    Groetjes
    Christine

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Wat een geweldig kaartje!! Het blijft mooi papier he.
    Groetjes Astrid & Larissa

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Wat een leuk kaartje,mooi papier en een leuke uitwerking van de schets!

    Groetjes Elly

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Leuk dat naaien op je kaart. Fijne vakantie!
    liefs Tessa & Anke

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Hallo Sanne,
    Wat een waanzinnig mooie kaart zeg
    mooi papier en een leuke uitwerking van de schets
    en stijlvol met die mooie stiksels!

    liefs
    Manuela

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Dank je wel voor de award! Wat heb je weer een superkaart gemaakt!
    Veel plezier op vakantie! Tot daarna, gr-jes Mariken.

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je een berichtje voor mij achterlaat! Dat waardeer ik enorm!