maandag 11 april 2011

Nog meer lente


Goedemorgen allemaal! Wat een prachtig weertje was het gisteren hè? Ik had lekker de balkondeuren open gezet en ben aan de knutsel geslagen. Het was een bijzonder productieve dag moet ik zeggen. Dit kaartje heb ik onder andere gemaakt. Hij is gemaakt naar aanleiding van de sketch van The Sugar Bowl en de advertentie op het blog van Challenges For You. De kaart is gemaakt van paarse en witte cardstock. Het designpapier is van Cosmo Cricket (Pixie Licious). De paarse strookjes zijn met de hand gestikt. Het afdrukje is van Sugar Nellie en heb ik ingekleurd met Derwent-potloden. Het afdrukje is uitgesneden met Nestabilities en de Cuttlebug. De groene cardstock eveneens. De paarse en groene bloemetjes komen uit mijn verzameling. Ik heb paarse steentjes in de harten van de bloemetjes geplakt. Ik heb wat witte scrappersfloss en een paars veertje als afwerking gebruikt. Als je nog meer leuke kaartjes wilt zien, moet je van de week zeker blijven kijken.

Deze kaart doet mee met de volgende challenges:
- The Sugar Bowl - Sketch and Purple & Green
- Challenges For You - Advertentie
- Secret Crafter Saturday Challenge - Our Feathered Friends

24 opmerkingen:

  1. Jeetje wat een schattige kaart, leuk gedaan met die balkjes, heb je wel veel werk gehad, om alles met de hand te naaien,

    groetjes Lia

    BeantwoordenVerwijderen
  2. leuke kaart, mooie kleuren en een lief stempeltje
    groetjes ingrid

    BeantwoordenVerwijderen
  3. het is weer een plaatje ! mooi gedaan,
    groetjes, martina
    x

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Mooi kaartje, frisse kleurencombinatie en leuke stiksels! Leuk dat je dit afdrukje gebruikt hebt.
    Wij hebben gisteren ruim 150km getourd op de motor, dus niet veel gefreubeld.
    grtz.Colien
    p.s. Ben benieuwd wat je van mijn blogbericht van morgen vindt :)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een leukerd! Vind die kleurencombinatie altijd zeer prachtig. En je stempeltje past er perfect bij. Ik zie je daar al lekker rustig naaien aan je balkon :)
    Groetjes
    ** Evi **

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Lief weer Sanne, dank je voor het meedoen,

    groetjes Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Het is weer een beauty. Leuk afdrukje en heel mooi ingekleurd. Ik vind je bloemen geweldig.
    Groetjes Marianne

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Het is een schatje geworden, leuk met die strookjes en het lieve plaatje! Leuk dat je weer meedoet, Sanne!

    Groetjes, Marjan

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ik vind het weer een schatje hoor.

    Groetjes esther

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Heel lief kaartje Sanne! Mooie kleuren zo bij elkaar. De stempel is zo schattig. Heel mooi ingekleurd!
    Groetjes, Jose

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Super lief kaartje! mooie kleuren.
    Groetjes, Annemieke

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat een schatje en mooie, frisse kleuren!
    Groetjes
    Christine

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Heel mooi kaartje Sanne,lief die stempel,mooi ingekleurd.

    Liefs Riet.

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Erg leuk en lief kaartje !! Leuke stempel ook ! Bedankt voor het meedoen aan onze challenge !
    Groetjes Berdien

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Leuk kaartje, lekkere strakke lay out.
    groetjes,

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Hoi Sanne,

    Wat een schatje, het plaatje is zo'n liefie, je hebt hem erg leuk gebruikt.

    groetjes, Durvina

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Wat een klus maar wel heel mooi!
    liefs Tessa & Anke

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Als altijd weer een hele mooie kaart Sanne...ik vind paars dan ook een hele mooie kleur!
    Groetjes Mieke

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Heel mooi, met die geborduurde randjes op de strookjes papier. Leuk dat je je hebt laten inspireren door de challenge bij CFY. Bedankt voor het meedoen.

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Hartstikke leuk Sanne! Dat borduren is wel helemaal jouw stijl he! Maar ik vind het prachtig staan :) Zelf ben ik vaak te lui om te gaan borduren, tenzij het in de tuin kan met net zo een weertje als gisteren :)

    Groetjes,
    Chantal

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Heel schattig!!!! Leuk ook met die gestikte randjes!
    Groetjes Elly

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Wat heb je een leuke kaart gemaakt n.a.v de challenge!
    Leuk die gestikte randjes en de bloemetjes, floss en 't veertje, maakt het helemaal af!
    Groetjes Hilde

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Fabby card

    Thanks for joining "Our feathered friends" challenge on SECRET CRAFTER SATURDAY CHALLENGE :)

    Hugs Jane x

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Wow, fantastic card. The image is one of my favourites. Love how you arranged everything.

    Thanks so much for playing with us at The Sugar Bowl.

    Hugs, Kiki

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je een berichtje voor mij achterlaat! Dat waardeer ik enorm!