dinsdag 24 mei 2011

3 x vogelkooi




Bij dit kaartje kon ik niet zo goed uit één kleur kiezen. Ik heb de kaart dus maar meteen in veelvoud gemaakt. Ik heb de kaart gemaakt naar aanleiding van deze opdracht:


De kaartjes zijn gemaakt van roze/groene/blauwe en witte cardstock. Het designpapier komt uit een blok van K&C Company. De randjes zijn met de Distresser bewerkt. De vogelkooitjes heb ik uitgesneden met een stans van Tim Holtz. De vogelkooitjes zijn bewerkt met Crackle Paint. De vogeltjes heb ik uit cardstock en designpapier gestanst. De knoopjes komen allemaal uit mijn voorraaddoos. Ik heb er touw in geknoopt. Het touw komt ook terug aan de vogelkooi. Het zijn erg eenvoudige kaartjes geworden, maar door het papier zijn ze toch mooi.

Deze kaart doet mee met de volgende challenges:
- Scrapdelight - Sketch

7 opmerkingen:

  1. Wat een prachtige kaarten Sanne!
    Tot morgen, gr-jes mariken.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Meid je gaat als een trein!
    Zoveel kaartjes dat jij maakt... hihi.

    Wel goed voor je verkoop hey :D
    Al wat verkocht overigens?
    LIjkt me echt leuk :)
    Het zijn weer leuke kaartjes!

    Groetjes

    Vera

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ze zijn leuk! Snap dat je niet één kleur kon kiezen, dat papier is super!
    grtz.Colien

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat leuk, zo een reeks met kaarten! Ik weet idd ook niet welke ik het leukst vind, ze hebben allemaal wel iets!

    Groetjes,
    Chantal

    BeantwoordenVerwijderen
  5. wat een leuke kaarten ! mooi gemaakt,
    groetjes, martina
    x

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wowww ze zijn schitterend, prachtige kleuren ook gebruikt!!

    Groetjes Tinie

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wauw geweldig zeg!

    Hoe kom je aan de vogelkooi?

    Liefs Ida

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je een berichtje voor mij achterlaat! Dat waardeer ik enorm!