vrijdag 20 mei 2011

Bird


Vandaag is het de laatste dag om je kaart in te sturen voor de challenge van Dutch Card Lovers. En natuurlijk ben ik deze week weer van de partij. Er stond namelijk weer een leuke sketch op het programma en daar hou ik wel van. Dit kaartje is gemaakt van roze en witte cardstock. Het designpapier is van Marianne Design (Eline's Old-Fashoined Nursery). Ik heb de randjes van het papier deze keer niet gestikt (het kan niet altijd feest zijn), maar wel gedistresst. Dat geeft een beetje een vintage-look. De vogel en de vogelkooi heb ik uitgesneden met een stans van Tim Holtz. De vogelkooi heb ik bewerkt met Crackle Paint en distress-inkt. Ik heb nog een touwtje aan het kooitje bevestigd. Ik ben niet helemaal tevreden over de kaart. Hij had van mij wat drukker gemogen. Morgen zien jullie weer een kaartje met dit papier (mijn langverwachte moederdagkaart), maar zometeen zien jullie eerst nog een schattig babykaartje. Hopelijk tot zo!

Deze kaart doet mee met de volgende challenges:
- Dutch Card Lovers - Sketch

5 opmerkingen:

  1. HIj is weer mooi Sanne! En die vogelkooi is zo gaaf...die wil ik ook:-) Tja...wat wil ik niet...LOL
    Prettig weekend...Mieke

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heel erg mooi hoor bedankt voor het meedoen bij DCL.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Gaaf de vogelkooi, staat op mijn hebbe......lijst!
    Fijn weekend, Marijke en Chantal

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Mooi gedaan zo bedankt voor het meedoen met dcl

    gr miriam

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Erg leuk zeg! vind het kooitje ook al zo leuk... ook bij mij op de wensen lijst!!!

    Groetjes Erna

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je een berichtje voor mij achterlaat! Dat waardeer ik enorm!