dinsdag 17 mei 2011

Hoera


Vandaag weer een eenvoudig kaartje. Hij is gemaakt met roze en witte cardstock. Het designpapier komt uit een blokje van My Mind's Eye. De randjes zijn lekker met de hand gestikt, zo'n rustgevend klusje. Het haakje heb ik zelf uitgeknipt. De bloem is gemaakt met een stans van Tim Holtz. In het midden van de bloem heb ik een prachtige brad bevestigd. De letters zijn gemaakt met een stans van Sizzix. De letters zijn bewerkt met Paper Glaze. Sorry voor de slechte foto. Het was hier al erg donker in huis. Helaas heb ik de afgelopen dagen weinig tijd gehad voor lange verhalen op mijn blog. Hopelijk nemen jullie me dat niet kwalijk en blijven jullie mijn kaartjes bekijken!

Deze kaart doet mee met de volgende challenges:
- Challenges For You - Sketch

17 opmerkingen:

  1. Stijlvolkaartje hoor, mooie tintjes.

    gr.Louise

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik vind deze kaart ook weer super hoor!
    Groetjes Debby

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hey Sanne,

    Schitterend kaartje weer, joh

    XOXO Angela

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Mooi kaartje, Sanne. Die Tim Holz bloemen doen het goed, leuk!
    grtz. Colien

    BeantwoordenVerwijderen
  5. eenvoudig.. maar wel erg leuk en mooi!
    Groetjes, Annemieke

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Prachtig kaartje Sanne! Vaak zijn de eenvoudige kaarten heel mooi!
    Gr-jes Mariken.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Erg lief kaartje! De kleurtjes zijn zo mooi bij elkaar!
    Groetjes Elly

    BeantwoordenVerwijderen
  8. hey meis,
    je hebt echt schitterende dingen gemaakt de laatste tijd
    super

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een mooie bloem Sanne. Heerlijk papier heb je gebruikt. Mooie, rustige lay-out.
    Groetjes, Jose

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Ook dit is een moie kaart! Prachtig papier en knap geknipt, dat haakje. Mooie bloem ook, die brad maakt hem echt af! Leuk dat je weer meedoet met CFY!

    Groetjes, Marjan

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Het is weer een prachtige kaart geworden!!

    Groetjes Tinie

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Helemaal niet erg hoor geen verhalen (ookal lees ik die wel graag), je kaartjes blijven er even prachtig uitzien!
    Groetjes
    ** Evi **

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Mooi kaartje! leuk papier.
    groetjes,

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wat een mooie en lieve kaart!! Bedankt weer voor je deelname aan CFY!

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Weer een heel mooie kaart. ik vind je een kanjer is het bedenken van layouts. Je bent het bewijs van less is more.
    Groetjes Marianne

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Leuk met de borduurrandjes. En wat een leuk effect dat je het PP van een deel van de bloem ook als achtergrond hebt gebruikt.

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je een berichtje voor mij achterlaat! Dat waardeer ik enorm!