dinsdag 12 juli 2011

Just roll with it!


Vandaag ga ik lekker bij Debby scrappen. Colien en Mariken gaan ook mee. We hebben allemaal een kaartje gemaakt en in een envelop gestopt. In de envelop zitten ook alle materialen om het kaartje te maken. Straks trekken we allemaal een envelop en dan gaan we aan de slag met de materialen uit de envelop. Het is de bedoeling dat je een ander kaartje maakt dan je hebt gekregen. Dit is het kaartje van mij. Ik ben erg benieuwd wie dit kaartje krijgt en wat diegene met de spulletjes gaat maken. Dit kaartje is gemaakt van blauwe en witte cardstock. Het designpapier is van Basic Grey (Lauderdale). De brede strook is bewerkt met een randpons van Martha Stewart. Op de strook heb ik kant, lintjes en een kralensnoer geniet. Achter de strook zit een tag verstopt. Op de tag heb ik een tekst gestempeld. In de tag heb ik een eyelet bevestigd. Er is een stukje lint aan geknoopt. Het afdrukje is van Kraftin' Kimmie. Ik heb deze rollergirl ingekleurd met Derwent-potloden. Nou, wij gaan richting het noorden. We maken er een gezellige freubeldag van!

Deze kaart doet mee met de volgende challenges:
- Kraftin' Kimmie Stamps - Tag! You're IT!
- Create4Fun Challenge Blog - Sketch
- Kartenallerlei - Blau + Grun
- Cute Card Thursday - Lace

11 opmerkingen:

  1. lekker fleurig kaartje
    ben beniuwd wat de ander met deze spulletjes ervan gaat maken
    groetjes ingrid

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Vrolijk kaartje hoor!
    Veel scrapplezier vandaag!

    Groetjes Sjoukje

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuk ingekleurd. Vind het erg grappige stempels met die grote ogen. Leuk geworden. Veel plezier vandaag!
    Groetjes, Jose

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Erg leuk idee zo een grote wisseltruc.
    Ben benieuwd wat jij zal moeten gaan maken.
    Jouw kaartje is in ieder geval erg leuk.

    Groetjes esther

    BeantwoordenVerwijderen
  5. ooooo wat een leuk idee zeg!!!!
    leuk kaartje hoor

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een leuke kaart! Lijkt me ook enorm fijn om samen gezellig te freubelen. Veel plezier.
    Liefs, Myriam

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Erg leuk Sanne! Heel vrolijk, hier krijg je een vakantiegevoel van :)

    Groetjes,
    Chantal

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Erg leuk kaartje Sanne, en een fijne knutseldag gewenst !
    Liefs
    Margo

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat leuk zo'n vriendinnen knutseldag! En die ruil is dan inderdaad wel on=rginee...altijd leuk om te zien wat een ander maakt met hetzelfde materiaal:-)
    Groetjes Mieke

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Hey Sanne,

    En ik heb hem in het echt gezien en wat is-ie leuk!
    Het was gezellig, suc6 met je huis en geniet van je vakantie!
    X Mariken.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Beautiful card!
    Thank you for joining us at Kartenallerlei
    hugs beate

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je een berichtje voor mij achterlaat! Dat waardeer ik enorm!