woensdag 6 juli 2011

Sleuteloverdracht


Vandaag was het eindelijk zover. We kregen de sleutel voor ons nieuwe huis! Een nieuwe stap in ons leven. Op de foto zie je wat binnenkort waarschijnlijk mijn knutselkamertje gaat worden. Zoals jullie zien, moet er nog héél veel gebeuren: een leuk behangetje tegen de muur, een verwarminkje tegen de kou in de winterdagen, al die dozen vol knutselspullen oververhuizen... Hopelijk wordt het wat. Morgen gaan ze beginnen in de badkamer en zaterdag beginnen ze met de leidingen. Maar er gaat nog wel een hele tijd overheen, voordat het echt helemaal af is en we kunnen verhuizen. Ik houd jullie op de hoogte!


Nu nog even over naar mijn kaartje. Die maakte ik van de week nog vlug. Ik gebruikte roze en witte cardstock en designpapier van Echo Park (Be Mine). De randjes zijn nog met de hand gestikt. Mijn naaimachine moet nog uitgeprobeerd worden. Misschien ga ik dat zo nog even doen. Het bloemetje maakte ik van Tussue Tape van Tim Holtz. In het midden heb ik een bling-brad geplaatst. De bloem ziet er erg leuk uit, dus die gaan jullie zeker vaker zien op mijn blog. De stempeltjes zijn van Marianne Design (Eline's Babies). Ik heb nog wat touw en scrappersfloss om de kaart geknoopt. Hieraan heb ik een ticket van Tim Holtz bevestigd met een knijpertje. Ik vind het kaartje wel schattig. Zou dat door de kleur komen? Zoals jullie zien is mijn camera-probleem opgelost. Yuri, de schat, is vandaag op stel en sprong een nieuwe kabel gaan halen voor me. Lief hè?

Deze kaart doet mee met de volgende challenges:
- A Spoon Full of Sugar - Sewing
- Simon Says Stamp Challenge Blog - A Stitch in Time

20 opmerkingen:

  1. Gefeliciteerd!! Heerlijk, een eigen huis en dan ook al meteen een eigen scrapkamer!!! Succes met alle dingen eromheen.
    Je kaart vind ik prachtig, Sanne. Altijd een mooie kleurencombi en even vlug is er niet aan af te zien. Mooi stikwerk, leuk dat touw, ticket en de bloem!

    Groetjes, Marjan

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Van harte meid, wat leuk een nieuwe woning er gaat natuurlijk nog veel werk aan vooraf maar dat is juist leuk als je het onder je handen op ziet knappen.
    En ik zie je al zitten in je knutselkamertje lekker bureau onder het raam heerlijk licht.
    Succes met alle werkzaamheden.
    Je kaartje is ook weer leuk mooi papier!
    En gelukkig ben je weer in de lucht met je nieuwe kabel!

    groetjes Annemarie en Merit

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Gefeliciteerd!
    Veel succes met klussen!
    Wat heerlijk dat je een eigen ruimte hebt om te knutselen.

    liefs, Durvina

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Van harte Sanne wat geweldig zeg!
    Je kaartje is ook geslaagd hoor.
    Groetjes hennie.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hoi, gefeliciteerd! Ik heb al lang geen berichtjes meer achter gelaten of zelf berichtjes geplaatst (ben namelijk zwanger en weet niet waar ik naast mijn fulltime baan als juf ook nog blog- en hbbytijd of beter gezegd energie vandaan moet halen, maar dat komt wel weer). Maar een felicitatie met je nieuwe huis kan ik toch zeker wel even geven! Je kaartje is ook echt tof en ik lees dat je een naaimachine hebt zodat je de stikseltjes niet meer met de hand hoeft te doen. Handig hoor! Veel plezier en bijna genieten van de vakantie!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hey Sanne,

    gefeliciteerd met jullie nieuwe huis, wow een eigen hobbykamer da's helemaal top!
    Veel plezier met alles uit te kiezen en in te richten :-)
    Je kaartje is ook weer zo lief.

    Vele groetjes,

    Lins

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Van harte met het huis! Heerlijk een eigen hobbykamer!
    Je kaart is mooi. Ja, roze/zwart is een topcombinatie! Mooi het papier en de bloem. De naaimachine gaat een verademing zijn!
    Groetjes, Jose

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Proficiat met de sleutel, jullie prachtige nieuwe stek komt steeds dichterbij! Voor mij ook :p
    Je kaartje is super en inderdaad helemaal in Sanne kleurtjes, dus snap dat je em mooi vindt!
    grtz.Colien

    BeantwoordenVerwijderen
  9. wow, dat ziet er goed uit ! succes !
    mooie kaart ook nog
    groetjes,martina
    x

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Hoi Sanne,

    Wat leuk dat je in je nieuwe huis mag! Veel plezier met het klussen en je eigen hobbykamer in te richten.

    Je kaartje ziet er heel mooi uit! Veel succes met de challenges.

    Groetjes Sofieke

    BeantwoordenVerwijderen
  11. fabulous card ,, I love everything about this ! gorgeous papers and design :-)

    thanks for joining us on the Simon Says Stamp Challenge :-)
    luv
    Lols x x x

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Gefeliciteerd Sanne! En je hebt weer een mooie kaart gemaakt.... hele mooie bloem is het!
    Groetjes Mieke

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Gefeliciteerd met jullie nieuwe huis!!!
    Succes met klussen :)
    maak er een leuk hobbypaleisje van he ;)

    Groetjes
    Vera

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Fijn dat jullie de sleutel hebben gekregen, gefeliciteerd!!! Gelukkig is het bijna vakantie, dan kun je lekker aan de slag.
    Je hobbykamer ziet er licht uit, het wordt vast mooi.
    Dan kun je nog meer van die prachtige kaartjes maken (-:
    Succes met alles!
    groetjes Judith

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Sanne, wat fijn dat jullie lekker aan de slag kunnen. Daar zal je vast al wel een hele tijd naar hebben uitgekeken. Ben erg benieuwd hoe je hobbykamer er uit komt te zien.
    Je kaartje is zoals altijd schitterend!

    Groetjes, Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Wat een vrolijke, stoere meisjeskaart zeg, super!
    En het komt vast helemaal goed met je nieuwe huis en knutselkamer, je hebt immers een prachtig uitzicht (goed voor de inspiratie, haha)

    Groetjes,
    Chantal

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Congratulation on you new home, I hope you'll be very happy when you actually move int!!
    Your card is gorgeous, a beautiful colour combination and stunning details.

    So glad you could join us at the Simon Says Stamp challenge
    hugs
    Heather xx

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Gefeliciteerd hoor.
    Ziet er in ieder geval lekker licht uit zo je freubelkamertje.
    Ben benieuwd naar het eindresultaat.

    Groetjes Esther

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Wat een prachtig babykaartje Sanne! Gefeliciteerd met jullie sleutel en succes met klussen.
    Groetjes van Jacqueline

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Gefeliciteerd met jullie nieuwe huis! Ben benieuwd naar je nieuwe hobbykamer. Als die net zo mooi wordt als dit kaartje komt het helemaal goed!

    Groetjes,
    Margriet

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je een berichtje voor mij achterlaat! Dat waardeer ik enorm!