woensdag 20 juli 2011

A Star is Born


Goedemorgen allemaal! Hier ben ik weer. De afgelopen dagen was het wat stilletjes hier. Yuri heeft nu ook vakantie, dus wij zijn steeds druk op pad voor ons nieuwe huis: behang, gordijnen, verf en vloer uitzoeken. Gisteren hebben ze bij ons in huis de vloeren gesmeerd, dus we mogen de komende dagen het huis niet meer in. Dan zal er misschien weer wat geknutseld gaan worden. Dit kaartje heb ik van de week nog even vlug tussendoor gemaakt. Het kaartje is gemaakt van roze en witte cardstock. Het designpapier is van Teresa Collins (Posh). De kleine stukjes zijn bewerkt met een hoekpons en een zwart inktblokje. De stempeltjes zijn van Marianne Design (Eline's Babies). Het vlindertje is ook gemaakt met een stempel van Marianne Design. Het kaartje is verder afgewerkt met scrappersfloss (waar ik een bedeltje aan heb gehangen), letterstickers en een stikselrandje. Die babykaarten blijven toch leuk, vooral voor meisjes (roze hè). Maar ik zal binnenkort ook weer eens een jongenskaartje maken. Zo, wij gaan weer op pad. We gaan behang uitzoeken voor mijn knutselkamer. Ik beloof jullie dat die helemaal Sanne gaat worden.

Deze kaart doet mee met de volgende challenges:
- Dutch Card Lovers - Sketch

12 opmerkingen:

  1. wat een leuke vooruitzichten allemaal !!! ook een hele leuke kaart hier !
    grtjs, martina
    x

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een leuk geboortekaartje Sanne! En veel plezier met het zoeken naar Sanne behang:-)
    Groetjes Mieke

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi sanne,
    wat een leuke kaart, ik ben zelf bezig met zwart/witte kaarten, kan je zien op mijn blog, maar met dat roze erbij, word je wel erg vrolijk
    super gedaan hoor
    groetjes andrea

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een leuk geboortekaartje Sanne....leuk met de combinatie zwart en het naaiwerk is ook mooi gedaan
    Ik was ook aan de babykaartjes......en heb er ook een rose gemaakt...
    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Prachtig kaartje Sanne,schiiterend papier en kleurencombi. :) Bedankt voor het meedoen met de DCL.

    Groetjes Rosalien

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een leukertje weer zeg.
    Succes met het spulletjes kopen verder.

    Groetjes esther

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Je hebt er een mooi babykaartje van gemaakt.
    Sterkte met behangen!
    groetjes,

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een prachtig en lief babykaartje, mooie kleuren, super!
    Groetjes van Jacqueline

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een super leuk kaartje Sanne, mooi die combi van roze en zwart/wit! Daar houd ik wel van :)

    BeantwoordenVerwijderen
  10. heel mooi geworden bedankt voor het meedoen met dcl

    groetjes yvon

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Prachtige kaart Sanne, helemaal in jouw stijl!
    Bedankt voor het meedoen met DCL.

    Groetjes Ellen

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je een berichtje voor mij achterlaat! Dat waardeer ik enorm!