woensdag 2 november 2011

It's a Boy: Ferron


Van de week heb ik het al verteld: we hebben er een klein buurjongetje bij! Wel leuk, wat uitbreiding in de straat. Zondag heb ik meteen dit kaartje in de brievenbus gestopt. Ik kreeg al een berichtje van de buurvrouw, ze vond hem erg gaaf! Altijd leuk om te horen. Ik heb het kaartje gemaakt van kraft cardstock en witte cardstock. Het desingpapier is van Eline's Winterhuis (Pale Pastels). Ik heb de randjes lekker bewerkt met Distress-inkt. Het naamplaatje is gemaakt met een stans van Tim Holtz, die heb ik nu toch maar zelf aangeschaft ;-) Ik heb er een tekst ingestelmpeld en er witte brads aan vastgemaakt. De 3 tekststrookjes heb ik uitgesneden en gemat op kraft. Het bovenste tekstje is gestempeld. De andere tekstjes heb ik met de computer gemaakt. Ik heb sterretjes op de tekststrookjes geplakt. Aan de linkerkant van de kaart heb ik nog touw en scrappersfloss geknoopt en vastgeniet. Het is een eenvoudig kaartje geworden, maar leuk is ie wel. En als het kaartje in de smaak valt, dan kan mijn dag al niet meer stuk hoor!

Deze kaart doet mee met challenges van:
- Card Patterns - Sketch

30 opmerkingen:

  1. Ik snap dat de buren er blij mee waren, het is een superkaartje Sanne!

    Gr. Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik vind h'm net als je buurtjes ook héél erg gaaf!!!
    Groetjes Cornelie

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ooh wat een mooie en zo persoonlijk met zijn naam erop!
    Groetjes Nicolet

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Dit is echt een supergaaf kaartje!!
    Sowieso al de kleuren samen, kraft en blauw, maar ook de indeling en de verdere afwerking!

    Groetjes, Marjan

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een gave kaart zeg en ook zo persoonlijke.
    Groetjes,
    Pia

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Eenvoudig, maar super gaaf! En natuurlijk altijd erg leuk om te horen dat diegene die hem krijgt het ook erg leuk heeft gevonden.
    Groetjes Fieneke

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hijs gaaaaaf!!
    Het idee zo met die naam en datum vind ik erg origineel :)

    Groetjes

    vera

    ps: kan ook wel meedoen met CFY ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Sanne, wat een schatje is dit weer. Heel leuk zo met naam en datum. En zoals Vera al opmerkt, past perfect bij de uitdaging van CFY!!
    Groetjes, Marijke en Chantal

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Gaaf kaartje Sanne. Ik snap dat de buurvrouw hem leuk vond. Ik heb vandaag ook deze stanz van Tim Holz aangeschaft. Hij is echt zo leuk.
    Groetjes Marianne

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Als je voor de geboorte van je kind een zo persoonlijke felicitatie ontvangt, dan ben je er zeker blij mee en al helemaal met deze lieve kleurtjes!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat een geweldig kaartje.
    Zo simpel, maar ook zo leuk!
    Groetjes Sjoukje

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat een mooie kaart Sanne.

    Liefs Riet.

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Hij is erg mooi, een stoere kaart voor een stoer jochie...leuke naam vind ik het ook. Leuk dat je zo'n positieve reactie kreeg!

    Groetjes,
    Marit

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wat een mooi kaartje Sanne!!
    Groetjes,
    Martha

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Schitterend kaartje!! Lieve groetjes Brenda

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Een leuke kaart voor een geboorte. Echt leuk gedaan met die plaatjes die wel laatjes lijken.
    Echt leuk, groetjes Marijke.

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Mooie kaart Sanne! En naar die stans van Tim Holtz ga ik morgen ook maar es naar op zoek..
    Groetjes Mieke

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Positief bedoeld: voor jouw doen vind ik 'm erg strak, maar super gaaf hoor! Verschillende stijlen gaan je goed af. Leuk dat je een berichtje terugkreeg, altijd fijn om te horen dat je iemand hebt blijgemaakt met een zelfgemaakt kaartje, toch?

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Wauw, gaaf met die nieuwe stans! En de sketch is goed geslaagd!!
    grtz.Colien

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Prachtig kaartje! De kleuren, de stijl alles is gewoon perfect!
    Liefs
    Christine

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Wat een leuke kaart! Hij past ook binnen de challenge van CFY deze week.... ;-) Groetjes Joyce

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Hihi, ja ik had al gezien dat ik mee kan doen aan de challenge bij CFY, maar ik ben eerlijk: deze kaart stond al gepland voordat de challenge bekend werd gemaakt. Bovendien: ik heb net een veel leuker kaartje gemaakt voor de challenge van CFY. Spannend hè?

    Liefs Sanne

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Wat een mooie en persoonlijke babykaart. Ik snap wel dat de buren er erg blij mee zijn.

    Groetjes Greet

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Wat een goede uitwerking van de Card Patterns Sketch 139, Sanne! Zal voor je duimen!

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Wat een prachtig kaartje!Leuk ook zo met de naam en geboortedatum er op.

    Liefs,
    Wendy

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Kan me voorstellen dat je buurvrouwtje de kaart gaaf vond. Hij is ook superssss

    XOXO Angela

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Hoi Sanne,
    Prachtige en persoonlijke kaart heb je voor je buurtjes gemaakt. Die valt zeker bij de ontvangers in de smaak.

    Lieve groetjes Sieta

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Ik vind em helemaal gaaf zeg! Top gedaan. Lekker strak, mooie kleuren, mooie lay-out.
    Groetjes, Jose

    BeantwoordenVerwijderen
  29. Ik kan me voorstellen dat ze hem erg gaaf vond! Hij is dan ook erg leuk en origineel. Eentje om voor altijd te bewaren.

    Groetjes,
    Margriet

    BeantwoordenVerwijderen
  30. How sweet!! I love that you turned the sketch into a birth announcement- what a great idea. So glad you could play along with us on Card Patterns this week!

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je een berichtje voor mij achterlaat! Dat waardeer ik enorm!