zondag 5 augustus 2012

Super Liftspektakel: Nadine


Mijn tweede kaartje voor vandaag. Het Liftchallenge-blog bestaat 1 jaar. Ik weet nog goed dat Nadine en Cornelie begonnen met de challenges. De eerste liftchallenge staat me nog bij. Ik ging er meteen enthousiast mee aan de slag en maakte maar liefst 3 kaarten. De afgelopen maanden heb ik aan heel wat liftchallenges meegedaan. Het zijn elke keer weer zulke gave liftkaarten. Ik kijk elke keer weer uit naar de nieuwe challenge en hoop dat ik mee kan doen. In april stond ik zelfs in de top 3.

Omdat het Liftchallenge-blog 1 jaar bestaat, hebben de dames wat leuks bedacht: het Super Liftspektakel. Bij deze challenge is het de bedoeling dat je de kaarten van de dames van het DT lift. En omdat het feest is, heb ik besloten dat ik ze alle vier ga liften.

Ik ben begonnen met de liftkaart van Nadine. Voor mijn doen een clean and simple kaartje, maar wel in mijn favoriete kleurtjes. Ik heb wat restjes papier bij elkaar gezocht. Omdat ik geen hartjespons heb, beplakte ik houten hartjes met papier. Op elk hartje heb ik een steentje geplakt. Van zwart lint maakte ik een grote strik om de kaart. De tekststempel (Eline's Huis) maakt het kaartje af. Hier zie je het te liften kaartje van Nadine:


Het is geen exacte kopie geworden, want ik vind het leuk als de kaart toch een beetje 'Sanne' blijft. Ik ben benieuwd of jullie hem ook leuk vinden. Morgen ben ik terug met een andere liftkaart. Tot dan!

22 opmerkingen:

  1. Ik vind dit echt een Sanne kaart hoor. Met grote strik erop!:) Heel mooi kaartje hoor.

    groetjes, Wil

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dat is nou ook de bedoeling van liften, namaken maar toch je eigen ding er in verwerken, dus geen exacte kopie. Ik vind em erg mooi geworden. Leuke patroontjes. Ben reuze benieuwd naar je volgende kaarten Sanne. Superleuk dat je weer meedoet!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. heel leuk gemaakt ! mooi resultaat
    grtjs, martina
    x

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik vind je lift heel goed geslaagd, met heel mooie kleurtjes! Ben zeker benieuwd naar de rest, leuk hoor! Fijn dat je meedoet met ons, Sanne.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Of ik hem leuk vind? Ik vind hem geweldig mooi! Gaaf papier heb je gebruikt! Leuk he, dat je met een paar kleine restjes toch al zo'n leuk kaartje kunt maken. Jouw tekst is super goed gekozen en de hartjes vind ik erg mooi, creatieve oplossing zeg, top! Bedankt voor het meedoen! En ik ben super benieuwd naar de volgende!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. super gaaf zeg! echt heel erg leuk gedaan. En slim om houten hartjes te beplakken. Iets meer werk maar net zo leuk!
    Groetjes Manon

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wow, die is gaaf!! Super gelukt die lift en leuk met die gepimpte houten hartjes, helemaal top!
    grtz. Colien

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ha Sanne,

    wat een superkaartje heb je gemaakt!! Prachtig gelift! Ik vind de challenges ook zo gaaf!! Herinner me ook de eerste challenge. Goed van je dat je ze allemaal gaat doen. Ik wil ook wel, maar de tijd.....Dinsdag wordt Peter 50 en ik moet de kaart nog afmaken. Het is een heel projectje geworden, eigenlijk. Van het een kwam het ander. Dan dus de dinsdag feest en woensdag- en donderdagnacht werken. Als ik dan vrijdag wakker wordt zo rond 12 uur is het al bijna tijd. Dus misschien red ik 1 kaartje....
    Succes en plezier met de andere liftkaarten, ik kijk er naar uit!

    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  9. OMG Sanne ik ben echt helemaal absoluut 100% fan van jouw liftkaart!! Ze is echt supermooi geworden!!
    Groetjes
    **Evi**

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een schitterende kaart Sanne.

    Liefs Riet.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Deze kaart is super gelukt voor de lift challenge. Erg leuk bedacht.
    groetjes Marijke

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Sanne....super leuk deze! Ik denk dat ik ook maar eens ga liften:-) Het zijn vaak helemaal niet mijn stijl kaartjes, maar daardoor is juist de uitdaging des te groter:-)
    Groetjes Mieke

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Heel knap gedaan Sanne! De kaart van Nadine geniet ook mijn voorkeur om te liften en daar ben je perfect in geslaagd!
    Liefs
    Christine

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Ja, dat is liften! namaken en toch je eigen stijl! leuk dus! Goed gelukt!
    Wij kijken uit naar de volgende!
    Heel erg tof dat je meedoet met de jubileum challenge!

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Wauw Sanne, wat heb jij dit prachtig gelift.

    Liefs, Sieta

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Mooie lift Sanne! Ik vind het juist super dat je toch je eigen draai eraan gegeven hebt! Goed gelukt!
    Lieve groetjes, Yvonne

    BeantwoordenVerwijderen
  17. So gorgeous! Love all of the little details :)

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Hey hijs goed gelukt hoor!
    Leuk dattie vierkant is ipv rechthoekig!

    Groetjes

    Vera

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Gaaf gedaan hoor mooi kaartje gaat je goed af hoor dat clean en simple.

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je een berichtje voor mij achterlaat! Dat waardeer ik enorm!