zondag 26 augustus 2012

Washi-week dag 1


Welkom aan mijn nieuwe volgster Sabine! Bij Dutch Card Lovers hebben ze deze week een leuke challenge. Het is de bedoeling dat je iets maakt met Washi-tape. Nou heb ik heel wat rolletjes in mijn collectie en ik gebruik ze ook regelmatig, maar nu wilde ik toch wat echte Washi-creaties maken. Deze kaartjes maakte ik door wat stroken Washi-tape op wit cardstock te plakken. Het cardstock heb ik daarna geëmbost. De letters zijn gemaakt met een stanslat van Tim Holtz. Daarna heb ik ze bewerkt met Paper Glaze en er steentjes opgeplakt. Touwtje erom en klaar! Lekker clean and simple.


Tja en dan ben je bezig en dan ga je maar door met scheuren. En scheuren. En scheuren...Dat moest ook wel, want er zijn binnenkort veel mensen in onze omgeving jarig. Deze gaan naar mijn peetoom en peettante, die rond mijn eigen verjaardag jarig zijn. Je kan uiteraard nog steeds met mijn candy meedoen. Fijne, druilerige zondag gewenst!

11 opmerkingen:

  1. Dank je wel Sanne voor je warme welkom en je hebt me meteen geinspireerd, nu heb ik nog maar 1 rolletje tape en zie al dat ik daar toch eens verandering in moet brengen, ondanks dat ik een koopverbod met mijzelf heb afgesproken Liefs Sabine

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Die druilerige zondag is in 1 dag goedgemaakt met deze gezellige kaartjes, top! Leuke manier om je washi tape te gebruiken!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Lang leve de niet-knutsel winkels die nu ook knutselspullen verkopen! Leuke kaartjes heb je er mee gemaakt, de jongens-variant is mijn favoriet. Veel plezier met scheuren!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Leuk zeg! Heel leuk om weer wat nieuwe inspiratie op te doen met washi-tape! En leuke rolletjes ook die je gecombineerd hebt! Heb weer wat bijgeleerd... washi-tape kan je embossen :)
    Groetjes
    **Evi**

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Jij kan prima scheuren, de kaarten zijn gaaf! De druilige dag viel uiteindelijk nog mee (vond ik), dus wij zijn vanmiddag op pad geweest. Misschien nu nog even aan de knutsel?!
    grtz.Colien

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Mooie kaarten! ... tja ik heb vanmiddag in Heesch bij die tape staan kijken en dacht "wat moet ik daar nou mee doen?" Dit dus! Wat een leuk idee!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hey Sanne wat een vrolijke kaartjes heb je gemaakt.
    liefs Tessa & Anke

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hoi Sanne leuke kaarten maak je.
    Ik heb hem op mijn manier een beetje nagemaakt.
    Ik hoop dat je het niet erg vindt.
    ALs je het leuk vindt kun je een kijkje komen nemen bij mij sandracreaties.blogspot.com
    Ik heb een link naar jou blog geplaats.
    Dan kunnen ze zien waar ik het vandaan heb,
    Groetjes Sandra

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je een berichtje voor mij achterlaat! Dat waardeer ik enorm!