donderdag 25 oktober 2012

Welcome little Owen


Bedankt voor de leuke reacties op mijn mixed media canvas. Vandaag weer eens een kaartje. Dat is niet zo tijdrovend ;-) Dit kaartje heb ik gemaakt voor kennissen. Bij hen werd vorige week een zoon geboren: Owen. Een eenvoudig kaartje is het geworden. Met papier en stempels van Eline, een labeltje mét belletje en gaaf lint! De sketch komt bij Deconstructed Sketch vandaan. Ik vond hem wel stoer met dat vaandel. Dan ook nog een kleine glimp op mijn borduurwerk:


Het schiet al op. Nog wat avonden flink doorpezen en dan is ie klaar. Morgen ben ik terug met een leuke freubel, geen kaartje dus. Hopelijk tot morgen!

6 opmerkingen:

  1. This is wonderful! What a fantastic new baby card! Thanks so much for joining us at the Deconstructed Sketch!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hij is leuk. Het is ook echt weer een Sanne kaart geworden. Leuke sketch ook.Liefs Sabine

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Maar natuurlijk tot morgen, ben nu al benieuwd wat je gaat plaatsen.
    De kaart is echt weer in Sanne stijl. Inderdaad leuk met de grote vaandel. en wat schiet je borduurwerk op.....neem ik tenminste aan. We krijgen steeds maar een klein stukje te zien:-(
    Groetjes Sinikka

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Prachtige kaart Sanne.


    Liefs Riet.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wauw, weer echt zo'n Sanne-geboortekaartje!
    Heel leuk!
    Ben uiteindelijk ook benieuwd naar het eindresultaat van je borduurwerk!
    Groetjes Sjoukje

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een leuke kaart weer Sanne. Dat lint is echt leuk!
    Heb nog geen idee wat het borduurwerk voorstelt, zo op het eerste gezicht dacht ik er een vlinder in te zien.. maar nee.. later toch weer niet. Ben benieuwd naar het eind resultaat.

    groetjes, Wil

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je een berichtje voor mij achterlaat! Dat waardeer ik enorm!