zondag 21 oktober 2012

You make me Smile


Goedemorgen allemaal! Vorige week kreeg ik twee keer post van blogvriendinnen. Ik heb twee herfstkaartjes gemaakt om deze lieve mensen te bedanken. het bovenste kaartje ging naar Sinikka. Het onderste kaartje naar Annemarie en Merit. De kaartjes zijn gemaakt met lieve herfstspulletjes die ik van hen kreeg. Een gedeeltje van de spulletjes vond ik in mijn voorraad.



Gisteren heb ik een erg leuke dag gehad. Ik was bij Revlie en we hebben een mixed media canvas gemaakt. Lekker kliederen met glimmermist, verf, stempels, papier en stof. Het was erg gezellig en inspirerend. Ik zal een andere keer het eindresultaat van de dag laten zien. Ik ga zometeen weer aan de freubel. Er is alweer een baby geboren. Vind ik dat erg? Uhm... nee! Als ik nog tijd over heb, ga ik ook nog even aan mijn herfstvakantie-project verder. De herfstvakantie zit er namelijk na vandaag. Hebben jullie al gezien dat ik in de top 3 sta met mijn Pink Ribbon-kaart bij Dutch Card Lovers? Te gek! Het was ook echt een challenge naar mijn hart. Ik wens jullie een fijne zondag allemaal.

Deze kaarten mee met de volgende challenges:
- Dutch Magnolia Lovers - Gebruik chipboard en metaal
- Dutch Magnolia Chickies - Gebruik kraft
- Midweek Magnolias - Autumn/Fall Colours

23 opmerkingen:

  1. Ik had gezien (en al verwacht!) dat je de top 3 zou halen met je mooie Pink Ribbon kaart ja, gefeliciteerd! Jammer voor jou én voor ons dat je vakantie er weer op zit, ik vond je bijna dagelijkse kaartjes weer super om naar te kijken. Ook je kaartjes van vandaag zijn weer leuk, heel snoezig door het plaatje, maar door de kleuren ook weer niet té. Je hebt de plaatjes ook mooi ingekleurd met je potloden! Succes weer op school!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat is bloggen toch leuk en vooral de vriendschappen die er door ontstaan. Jij bent verwend lees ik maar je stuurt ook wel hele gezellige kaartjes terug Sanne!!!

    xx Irene

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuke kaarten weer Sanne. En gefeliciteerd met het behalen van de top 3. Het was ook een superleuk kaartje. Helaas zit de herfstvakantie er voor je weer op. Geniet nog even van de laatste uurtjes. Liefs Sabine

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Twee prachtige kaarten Sanne!

    Liefs Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hoi Lieve Sanne,

    Heerlijk he af en toe leuk post, wij zijn ook verrast met zo'n leuek kaart heerlijk met die gepaperpiecde jurk aan.
    Jammer dat de herfstvakantie er weer op zit, maar we gaan op....naar de kerstvakantie..
    Nogmaals bedankt voro je kaartje en fijne dag vandaag liefs annemarie en merit

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Magnoliaatjes op deze manier verwerken vind ik persoonlijk veel leuker dan ze inkleuren (of je moet daar heeeeel goed in zijn, wat ik niet ben). Ik vind dit kaartje daarom een zeer hoog "geslaagd gehalte" hebben ha, ha. Groetjes Yolanda

    BeantwoordenVerwijderen
  7. 2 Heel leuke kaartjes Sanne. Daar zullen ze vast en zeker blij mee geweest zijn :)

    groetjes, Wil

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Schattig en herfstig, allebei. Leuk gedaan zeg. Daar zullen die meiden vast wel erg blij mee zijn!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. een heel erg leuk en lief kaartje ! mooi gemaakt
    grtjs, martina
    x

    BeantwoordenVerwijderen
  10. hi Sanne, ik had net een hele reactie getypt, en nu is tie foetsie :). Herkansing. Ik vind je kaartjes supermooi, en die voor mij speciaal staat te pronken op mijn bureau hoor! Superlief van je. Blij dat je de workshop zo leuk vond, ben benieuwd naar je volgende canvas creaties!
    Liefs
    Revlie

    BeantwoordenVerwijderen
  11. gave kaarten! de meisjes hebben leuke jurken aan :D

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Oh my.. This is gorgeous Sanne!! Love the whole card and your colouring is amazing!!!
    Thanks for playing with us at Midweek Magnolias this week!!
    Hugs, Tina

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Daar is die dan......de kaart die ik ontvangen heb. Beide kaarten zijn erg mooi geworden.
    Leuk zo met af en toe post ontvangen maar ook versturen.
    Dat gaat vlug een week vrij......maar je hebt niet stil gezeten.
    Gr. Sinikka

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Oh, deze 2 zijn superleuk! Mooi gemaakt, gaaf dat paperpiecen, groots effect! Hier zit het er ook weer op, morgen weer aan de bak. Ach, dan gaan we maar weer aftellen naar de kerstvakantie :)
    grtz.Colien

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Ha Sanne,

    wat een leuke kaartjes, als dank, stuur je zeg!!
    Supergaaf!
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Wat een prachtige herfstkaarten! Bedankt voor je deelname bij de DMCC.
    Groetjes Anneke.

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Wat een leuke kaart is dit geworden.
    Bedankt voor je deelname bij de DMCC.
    Groetjes Marianne.

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Superleuk herfstkaartje Sanne, maar ik kan het mis hebben hoor, ik zie geen chipboard op je kaart? Evengoed bedankt voor je deelname aan DML. Groetjes, Jeanet

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Wauw zeg wat een mooie kaart Sanne! Bedankt voor je deelname aan DML, maar kan het kloppen dat er geen chipboard op zit? Lieve groetjes, Chantal

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Wat een prachtige kaart Sanne, leuk die herfstsfeer!
    Dankjewel voor je bijdrage aan de challenge van DMCC, lieve groetjes Plony.

    BeantwoordenVerwijderen
  21. wat een leuke lieve kaart is dit
    bedankt voor je deelname aan dmcc
    gr miriam

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je een berichtje voor mij achterlaat! Dat waardeer ik enorm!