woensdag 14 november 2012

Creatie van de week!


Welkom aan weer 3 nieuwe volgers! De teller gaat hard richting de 300 nu. Ik zit nu even lekker op de bank. Bijkomen van twee drukke dagen. Gisteren kreeg ik een telefoontje van Colien. Of ik zin had om mee te gaan naar het concert van Within Temptation. Nou... echt wel! Een jaar of 11 geleden kocht ik al een cd van de band, maar ik had ze tot op heden nooit live gezien of gehoord. Het was te gek! Vanochtend stond ik weer vroeg naast mijn bed om te gaan werken en toen zag ik dat één van mijn kaartjes 'Creatie van de week' is geworden bij de Creatieve Zebra. Wat een eer! Bedankt daarvoor!

Ik kom zojuist terug van de BHV-cursus en ga zometeen even een blogrondje doen. Ik hoop snel terug te zijn met een nieuwe creatie, maar er komt even weinig uit mijn handen. Er liggen nog wat leuke dingen klaar om te laten zien, dus nog even geduld. Ik wens jullie een fijne avond!

8 opmerkingen:

  1. Tussen alle drukte door, genoeg leuk nieuws dus. Gefeliciteerd met je ere plekje op de blog van DCZ!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. lekker druk Sanne, maar ook met leuke dingen wat gaaf dat je mee bent geweest met Colien.
    Van harte gefeliciteerd met je Creatie van de week!!!!

    Liefs annemarie en merit

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Gefeliciteerd met je creatie van de week!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat gaaf Sanne dat je naar dat concert bent geweest, dat was zeker super genieten. Gisteren had ik je al gefeliciteerd met de creatie van de week maar hierbij nogmaals.
    Groetjes van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hoi Sanne, dat was een buitenkansje , dat concert!
    Wat een verrassing dan he?
    Super dat je kaart creatie van de week is geworden! Hij is ook super! Ik zag het ook gisteravond!
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Van harte met de creatie van de week. Dik verdient!!!!!!
    Gaaf met een concert midden in de week :-D
    Gr. Sinikka

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hey, proficiat! Dik verdiend! En top dat je meeging gisteren, kan niet wachten op de dvd :)
    grtz.Colien

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ja ja ja......MAAK ME NOG NIEUWSGIERIGER ZEG!!!!!
    Ik kan niet wachten tot het vrijdag is, gelukkig mag ik morgen werken, dan gaat de tijd zo lekker snel ;-)
    Tot gauw hoors.........
    Lieve groetejs, Daphne.
    PS: Bedankt voor het berichtje op mijn blog, van een juf is dit zo leuk om te horen. Enne.....die repen chocola maag je ook gewoon naar mijn sturen hoor, geen probleem.

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je een berichtje voor mij achterlaat! Dat waardeer ik enorm!