dinsdag 26 februari 2013

Do a Deer


Bedankt voor jullie lieve woorden op mijn vorige blogbericht! Het is rustig hier. Ik heb het druk. Op mijn werk, met de workshops, met allerlei gezelligheden... Ondertussen verzamel ik inspiratie. En laat ik dit hertje zien. Voor mijn lieve mama. Die vond mijn hertjes laatst zo leuk. En ze zijn ook zo leuk om te maken. Lekker op de bank. Daar heb ik de afgelopen weken heel wat borduursels uitgewerkt. Nu nog hoepeltjes erom. Daarna kan ik ze showen. Morgen geven we weer een workshop. Nummer 3 alweer. We gaan vogelhuisjes pimpen met een aantal kinderen. Gezellig!

12 opmerkingen:

  1. Oh wat een schatje!

    Mijn zus is nu zwanger van een meisje en dit is wel een heel leuk kraam cadeau!
    Waar heb je het patroon vandaan??
    Succes met aankomende workshops!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. super! hoe werk jij de achterkant af? kort afknippen ofzo?

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een lieffie en succes morgen met de workshop.

    Groetjes, Marijke

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een schatje! En wat lief dat je die voor je moeder hebt gemaakt. Vind ze geweldig, dat weet ik zeker.
    Groetjes, Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Het is zeker een schattig rendier.
    Succes met de workshop.

    liefs, Durvina

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Aaaah zo lief vind ik dit!
    Erg mooi gemaakt.

    Groetjes Ida

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een super lief rendiertje heb je geborduurd Sanne....PRACHTIG!!!
    succes met de workshop morgen
    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ah, wat een schattig hertje! Heel erg lief zo in een kleur en wat ik in de reacties las ook super geschikt als kraamcadeau.
    Groetjes,
    Chantal

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een lieffie, heel leuk kleurtje ook. Succes met alle bezigheden!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een leuk hoepeltje weer, lief!
    Tot straks, ff de zelfgemaakte pizza eraf sporten :)
    grtz.Colien

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Leuk gemaakt Sanne. Ik vind het met de houten ringen wel heel leuk! Succes nog met al je bezigheden.groetjes Ingrid http://ingreymo.blogspot.nl/

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je een berichtje voor mij achterlaat! Dat waardeer ik enorm!