zondag 24 maart 2013

Liefs


Bedankt voor al jullie lieve reacties op mijn kraamcadeautjes! Lief! En leuk om te lezen. Meteen weer 2 volgers erbij. Welkom! Afgelopen week heb ik weer een swap-pakketje naar Annemieke gestuurd. Dit kaartje stuurde ik voor haar mee. Met veel liefs van mij. De sketch is van The Sketchy Challenges. De materialen en het papier van de kaart zitten ook in het swap-pakketje. Ik ben reuze benieuwd wat Annemieke er mee gaat doen. Ze gaat er vast weer iets geweldigs van maken. Dat is haar wel toevertrouwd. Ik ga ook lekker met haar pakketje aan de slag. Er zat weer veel leuks in de envelop. Ik ben uitgedaagd om iets anders te maken dan een kaart. Komt vast helemaal goed. De resultaten showen we jullie binnenkort.

Deze kaart doet mee met de volgende challenges:
- The Sketchy Challenges - Jane's Sketch

17 opmerkingen:

  1. Alweer zo'n leuk kaartje.
    Iets anders dan een kaart maken, wauw, ik ben zeer benieuwd.
    Ga maar gauw aan de slag, des te eerder zien wij het op je blog (en het is toch veeeeeeeeel te koud om naar buiten te gaan.
    Groet, Daphne

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een mooierd! Echt eentje van jouw hand. Gewoon gaaf dus. Geweldig ook die mintgroene hartjes. Ben benieuwd naar de Sannemieke resultaten.
    Liefs, Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een prachtige, lieve kaart weer! Weer eentje op en top Sanne hoor! En op en top geweldig!
    Groetjes
    **Evi**

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Leuke Sanne-kaart weer! Ben heel benieuwd naar jullie Sannemieke-swap! Je nieuwe naam-merkje (gut, hoe heet zoiets ook alweer, haha!) vind ik erg mooi trouwens.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een prachtig kaartje Sanne!
    liefs Rachel

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Oh wat een mooi kaartje! Heel erg leuk en helemaal Sanne. Succes met je iets-anders-dan-een-kaart-ptojectje! :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Haa Sanne! Wat een super leuk kaartje weer! En hieronder...ben er weg van! Echt super leuk! Heb je het al weg gegeven? Leuk gevonden?! Je raadt nooit wat ik gister heb gekocht..jaja..naaimachine! Niet de sew mini want er was een aanbieding voor een singer, ook 99 euro. Die heb ik toen genomen! Dus na mijn verjaardag ga ik t proberen!! Ik ga zeker jouw kaartjes als voorbeeld gebruiken hoor..vind ze zo mooi!!
    Liefs, Hanneke

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Schattig kaartje weer. Liefs Sabine

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Oh wat heb je weer een leuke kaart gemaakt. Doet me eraan denken om ook weer eens mijn juteband uit de kast te halen, dat geeft altijd zo'n leuk effect! Geniet nog van de zondag, groetjes joyce

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een super geweldig kaartje Sanne...ook jij bent een ster in leuke kaartjes maken, ik kijk er altijd met veel plezier naar...
    groetjes en fijne zondag
    Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Super leuke kaart!!! Vooral de zwarte stiksels zijn helemaal gaaf!!
    Groetjes Sandra

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Lief kaartje Sanne!!
    Mijn mixed media staat op mijn blog hoor! Het was een hartstikke leuke workshop!
    Liefs Mariken xx

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Hoi,
    Ja je kraamcadeautjes heb ik met veel bewondering bekeken. Heel gaaf. Ook dit is weer een mooi kaartje. Mooi gedaan.
    Groetjes Saskia

    BeantwoordenVerwijderen
  14. WAt een lief kaartje, met mooie zachte kleuren.
    Groetjes Esther

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Schattig kaartje!
    Bedankt voor het meedoen met ons op Sketchy challenges!
    Groetjes
    Cordine

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je een berichtje voor mij achterlaat! Dat waardeer ik enorm!