maandag 6 mei 2013

I did it!


Jaaaaaa!!!! Ik kan het bijna niet geloven... Het is me gelukt! I did it! Ik wil al zo lang leren haken. Afgelopen zaterdag gaven we een workshop voor Alpe d'HuZes. Haken stond op het programma. We hadden Annelies gevraagd om de workshop te verzorgen. Konden Colien en ik ook eens zelf deelnemen voor het goede doel (lees: wij kunnen niet haken). Het was de bedoeling dat we een potje zouden omhaken, maar ik had al vrij snel in de gaten dat dat hem niet ging worden. Ik was al blij als Annelies mij wat basisbeginselen bij kon brengen. Maar eigenlijk had ik het vrij snel onder de knie en haakte ik er ijverig op los. Thuis maakte ik het jasje voor het potje nog even af. En eigenlijk ben ik best wel een beetje trots op mezelf dat het me gelukt is.


Één van mijn goede voornemens kan ik doorstrepen. Nou ja, bijna dan. Ik denk dat ik nog wat lesjes bij Annelies ga volgen hoor. Ik wil doorgaan tot ik het haken goed onder de knie heb. Hopelijk lukt het me thuis om nog zo'n potje om te haken. All by myself... Of kan ik de hulplijn inschakelen... Annelies? HELP!!!

12 opmerkingen:

  1. Nou mijn complimenten hoor, je omhaakte potje ziet er super uit! Kijk, ik heb nog leren haken op de lagere school, maar ik ben dan ook van een "andere generatie" hahaha. Lekker blijven haken Sanne, het is heerlijk om te doen.

    Groetjes,
    Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Super! Goed gelukt, hoor! De mijne is nog op zoek naar een passend potje, want de versie die ik kreeg bij de workshop is veeeel te groot...
    Maar we gaan zeker nog eens op les bij Annelies, vind het erg leuk!
    grtz.Colien

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Knap hoor Sanne! Heb je goed gedaan! Ik doe het je niet na....

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Leuke uitdaging! Het resultaat ziet er mooi gehaakt (voor zover ik er verstand van heb) en lekkker fleurig uit. Helemaal Sanne met het touwtje.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Weer een overwinning erbij voor jezelf! Maar als je creatief bent
    lukt alles toch, goed gedaan!
    Groetjes van Gerie

    BeantwoordenVerwijderen
  6. goed gelukt Sanne, ziet er mooi uit.

    groetjes jolande

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Een dikke proficiat, ziet er helemaal geweldig uit en zeker in dat kleurtje!
    Er zullen ongetwijfeld nog veel dingen volgen :)
    Groetjes
    **Evi**

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Gaaf dat wil ik ook nog eens leren. Heel mooi gehaakt!!!

    Groetjes,
    marijke

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat leuk dat jij en Colien ook eens rustig konden doen.....nou ja rustig. Het lijkt me vermoeiend om haken te leren. Ik kan er ook niks van.
    Het jasje voor het potje is erg leuk geworden......en wat wordt het volgende haak project?
    Gr. Sinikka

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Je hebt jezelf overtroffen!! Proficiat!
    Ziet er gaaf uit!

    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  11. GEFELICITEERD!
    Ik zei toch, het is niet moeilijk (-:
    Leuk dat je ook het haken onder de knie hebt gekregen. Veel plezier!

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je een berichtje voor mij achterlaat! Dat waardeer ik enorm!