donderdag 8 augustus 2013

Granny-deken update


Jihoe! Alle granny's voor mijn granny-deken zijn klaar! 42 stapeltjes van 3 granny's. Een eenvoudige keersom en je hebt 126 granny's. Ja, ik weet het, alle draadjes moeten nog weggewerkt worden. Maar dan kunnen eindelijk alle granny's aan elkaar gehaakt worden. Met wit katoen. Zodat de deken niet te druk wordt, maar een beetje een frisse uitstraling krijgt.


Hier liggen alle granny's al op de goede plek. Zo komt mijn deken er dus ongeveer uit te zien. Let's do this! Nog een paar avondjes doorwerken en de deken is klaar. Woehoe!

11 opmerkingen:

  1. Wow Sanne, wat heb je dát mooi gedaan!! En in een ras tempo, petje af hoor!
    Ben heel benieuwd naar het eindresultaat......het lijkt me heel verfrissend met al het wit wat erbij gaat komen.
    Fijne dag, groetjes Mary

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een werk heb je verricht, Sanne! Geweldig resultaat, nu al!
    grtz. Colien

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat gaaaaaaaaaaaaaaf, oeh, alstie af is dan ziet het er vast nog toffer uit :)

    groetjes en successsssss

    vera

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wooow wat een werk, ben benieuwd als de deken af is!

    Groetjes,
    Marijke

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Poeh.. petje af hoor! Maar wat een onwijs leuk resultaat!
    Je kaart hieronder is trouwens een plaatje, zo mooi!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Helemaal gaaffff zeg om te zien, wat een werk heb je er aan gehad.
    Ik haak ook heel graag, maar ik hecht per draadje altijd meteen af,
    dan heb ik dat werk achteraf niet.
    Leuk om te zien de inspiratie van anderen.

    Groetjes Erica
    heidebloempjuh.blogspot.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Je bent er bijna!! Superleuk en snel!!
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Erg leuk Sanne, ik ben bezig met een hele witte, maar vind dit ook te leuk!
    Ik werk ze meteen af :-)) want ik ken me zelf.
    Ik moet er totaal 192 maken, maar het gaat best snel .... als je bezig bent, niet als je niks doet!
    Succes met de rest!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Geweldig wat een werk. En wat een werk nog te gaan om alles af te hechten. Ik ben heel nieuwsgierig naar t eindresultaat. Ik wil ook nog een kleed op de bank......Misschien ook maar eens aan granny's beginnen misschien. ...
    Groetjes Fieneke

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een leuke kleurtjes heb je uitgezocht, het is nu al een plaatje. Ik zou bijna weer zin krijgen om een nieuwe Granny deken te maken. Maar ik heb er al een, ook met wit/ecru aan elkaar gehaakt, dat maakt het inderdaad rustiger en de kleuren komen toch mooi uit, succes met de afwerking.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. één en al vrolijkheid. Lekker vrolijke kleurtjes.

    -xies- Renate.

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je een berichtje voor mij achterlaat! Dat waardeer ik enorm!