maandag 26 augustus 2013

Spuugdoekje


Afgelopen vrijdag gingen we op kraamvisite bij vrienden. Zij werden pas de trotse ouders van de kleine Abbie. Natuurlijk konden we niet met lege handen aankomen. Daarom borduurde ik deze schattige hertjes op een spuugdoekje. Het ziet er eenvoudig uit, maar het is een flinke klus. Gelukkig werd het cadeau dan ook enorm gewaardeerd.


Het volgende kindje is alweer geboren. Mijn vriendin beviel zaterdag van een meisje: Hailey. Het kaartje is al klaar en zal ik snel een keer showen. Ik ga ook maar snel met het kraamcadeau aan de slag. Naald en draad, waar zijn jullie?

14 opmerkingen:

  1. Schattig! Heel leuk cadeautje, een item om altijd te bewaren zo met haar naam er op.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat leuk gedaan en zeker veel werk zoals ik het zie,
    heel erg mooi ☺

    Fijne nieuwe (knutsel) week ☺
    Liefs en grtjsss Erica ¤
    heidebloempjuh.blogspot.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  3. wat een schatiig en orgineel kado...je hebt het er maar druk me...

    liefs annemarie en merit

    BeantwoordenVerwijderen
  4. wat een leuk idee voor een kraam cadeau, knap hoor het is echt een priegel... werk.
    Groetjes Thea

    BeantwoordenVerwijderen
  5. wat mooi is dit geworden zeg! echt schattig! en wat een werk inderdaad....

    BeantwoordenVerwijderen
  6. OMG, wat een werk, maar wat een mooi resultaat!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een werk, maar zo gaaf! Hopelijk spuugt abbie niet al teveel...

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Knap hoor!
    En leuk je nieuwe lay out van je blog..
    Ik moest even checken of het wel dezelfde Sanne was haha.
    Liefs, Linda

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ja, dat heb je weer mooi voor elkaar! En snel ook!
    Mooi resultaat en fijn dat het zo gewaardeerd wordt.
    grtz.Colien

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Helemaal leuk. Zo'n kadootje is altijd leuk om te geven, maar zeker ook om te krijgen.
    Leuke nieuwe blog LO, en nieuwe titel. In eerste instantie wist ik van wie het was.

    -xies- Renate.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Mooi en origineel cadeautje! Dat het een klus is geloof ik graag, heel fijnmazig borduurlinnen zo te zien. Inderdaad een erg leuke nieuwe bloglayout!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Echt heel mooi en origineel. Geloof het gelijk dat het een hele klus was!

    Groetjes,
    Marijke

    BeantwoordenVerwijderen
  13. ZO MOOI!
    Ik heb weer het een en ander gemist tijdens mijn vakantie, heerlijk om alles weer eens te bekijken.

    liefs, Durvina

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je een berichtje voor mij achterlaat! Dat waardeer ik enorm!