maandag 14 oktober 2013

Granny-deken... KLAAR!


Ja, jullie lezen het goed. Mijn granny-deken is eindelijk klaar. In mei kocht ik een heleboel katoen. Ik begon vol goede moed. Maar het schoot niet echt op. Tot ik in juli op vakantie ging. Daar haakte ik een heleboel granny's. Op het strand, aan het zwembad, op het balkon, in de auto... Thuis hoefde ik ze 'alleen nog maar' aan elkaar te haken met wat bolletjes witte katoen. En dan nog het laatste klusje: draadjes afhechten... Maar gisteren was ie dan toch eindelijk klaar. Lekker vrolijk is ie geworden, vind ik.


Het patroon komt bij Revlie vandaan. Zij bedenkt echt de coolste haak-patronen. Ga maar eens een kijkje nemen op haar blog. Pas op: verslavingsgevaar!!!


En kijk eens wie er ook geniet van de deken... Tja, nu op zoek naar een nieuw haakproject. Een sjaal? Een kussen? Of toch pannenlappen?

18 opmerkingen:

  1. Gaaf!! Erg mooi met al die vrolijke kleurtjes. Perfect om lekker onder te kruipen op een regenachtige dag. :)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wauw Sanne wat ontzettend mooi! Een heel project!
    Ik heb mijn eerst granny bijna af, dus voordat ik er een deken kan maken.........
    Groeten Annemarie

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Super gaaf zeg!
    Ik vind het reuze knap.
    Groetjes Martine

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hij is mooi! Maar wat een werk zal dat geweest zijn?! Niet alleen het haken, maar ook het afhechten van alle draadjes en niet te vergeten het aan elkaar haken van al je granny's.Tof resultaat.
    Groetjes, Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wauw ziet er geweldig uit
    Het kost veel tijd maar je hebt er wel iets aan
    Toppie hoor ik doe het je niet na
    Liefs Cinderella

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wauw...! Waanzinnig mooi zeg! Knap werk,dat doe ik je dus echt niet na. Veel plezier ermee!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Whiehoeeee wat gaaffff!!!
    Echt respect voor je doorzettingsvermorgen!!

    Groetjes,

    Vera

    ps: Is dat behang op de achtergrond?? Wowwwwww :)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ja, Vera. Dat behang hangt op mijn hobbykamer. Ik ben er nog steeds erg blij mee.

      Verwijderen
  8. Wat is 'ie leuk geworden zeg! En jemig, wat een werk was dat! Ik zou het niet kunnen hoor, zo een groot project. Alleen de granny's al en dan nog alles wat er bij komt kijken om er een hele deken van te maken. Heerlijk voor je dat 'ie nu af is, lekker van genieten... met z'n allen zo te zien haha.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. wow wel super gaaf geworden Sanne, zag af en toe wat voorbij schuiven op facebook, super leuke kleuren ook xx christa

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Erg gaaf, het harde werken is beloond met mooi resultaat! En Joni is het helemaal met me eens, zo te zien :)
    grtz.Colien

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat mooi is tie geworden! Je harde werken, lees vele uren haken enz heeft zeker tot een geweldig resultaat geleid. Groetjes Ingrid

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Mooi! Mooie kleuren, mooi patroon en een schattige rode kater. Op naar het volgende (haak)project.
    groetjes, Antoinette

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wauw dat ziet er goed uit zeg! Knap gedaan.
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Super vind ik je deken, maar je kussen trouwens ook. Haha, poeslief ziet er ook wel wat in! Ben benieuwd naar je volgende project!

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Gaaf, Sanne! Ik ben jaloers op de tijd die je hebt hiervoor.
    Nee, begrijp mij goed, ik kan ook tijd vrij maken, maar doe het niet... Nog steeds bezig met het haken van een rond kussen. Inmiddels een eeuwig durend project, zucht
    hihi

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Super mooi, wil ik ook nog doen, ooit :)

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je een berichtje voor mij achterlaat! Dat waardeer ik enorm!