zaterdag 30 mei 2015

Rammelaar


Het is erg rustig hier. Ik ben weer begonnen met werken. Ik hou dus erg weinig tijd over om even lekker te knutselen. Af en toe een kaartje, dan weer eens een klein haakwerkje... Teveel ideeën en te weinig tijd om ze allemaal uit te voeren... Binnenkort gaan we weer op kraamvisite! Ik vind het altijd wel leuk om iets mee te nemen dat ik zelf gemaakt heb. Aangezien de 'nieuwe moeder' mij ooit complimentjes gaf over mijn gehaakte kledinghangertjes, besloot ik een kapstokje te pimpen. Daaraan komen een paar kledinghangertjes en deze leuke rammelaar te hangen. De rammelaar haakte ik al eens eerder, maar nog niet in deze kleurencombinatie. Ook besloot ik een strikje toe te voegen. Ik vind hem wel geslaagd.


En in combinatie met deze 3 hangertjes wordt het vast een leuk cadeau.

8 opmerkingen:

  1. Heel leuk deze meisjesversie, lief en toch stoer! En je hangertjes zijn leuk en handig!
    grtz.Colien

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Zeker, heel leuk! De kleuren zijn ook erg leuk, net als het strikje er bij. Succes weer met het werken!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Dat is zeker een hartstikke leuk cadeau!!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Super leuk zo'n cadeau. Om te krijgen maar ook om te geven. En om te maken natuurlijk!
    Groetjes van Henriët

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat zijn ze leuk, hè, de hangertjes en het superschattige konijntje (het strikje is wel een heel leuk detail!). Ik geef deze ook graag cadeau bij zwangerschap en als kraamcadeautje. Super idee om van het konijntje een rammelaar te maken!

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je een berichtje voor mij achterlaat! Dat waardeer ik enorm!