woensdag 27 april 2016

Huisnummerbordje


Toen we in ons nieuwe huis gingen wonen, kregen we van  mijn schoonouders een leuk huisnummerbordje voor bij de deur. Maar na Nina's geboorte was het bordje niet meer compleet. Ik keek al wat rond, maar ik vond niet echt wat ik leuk vond. En prijzig dat die dingen zijn! Dus ik besloot dat ik zelf maar eens wat moest maken. Uiteindelijk werd het dit. Superorigineel, want dit is vast nergens te koop. En nog goedkoop ook, want de boomschijf zaagde papa zelf.

9 opmerkingen:

  1. Super mooi!! Hier hou ik echt van!!
    Liefs Sarah

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heel gaaf, past helemaal bij jullie! Mooi dat het geworden is wat je in je hoofd had.... Fijne Koningsdag!
    grtz.Colien

    BeantwoordenVerwijderen
  3. LEUK!!!!!
    En de tekst?? Hoe heb je die erop gekregen?
    Fijne dag, veel plezier vandaag.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Heel erg mooi, en super uniek!
    Lieve groetjes, Gelinda

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Helemaal in jouw stijl! Leuk hoor!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Super gaaf!! Zelf wil ik zoiets proberen te maken met een foto erop. Als het lukt dan zet ik hem op mijn blog. Even tot mooi weer wachten.
    Groeten van Femminde

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je een berichtje voor mij achterlaat! Dat waardeer ik enorm!