zaterdag 7 mei 2016

Marianne Design 'In The Spotlight'

Vandaag staat op het Marianne Design Blog een leuk groepsbericht: In The Spotlight. Deze keer gaan we terug naar school. We laten een heleboel oudere materialen zien. Misschien doe je er wat nieuwe inspiratie van op. We gaan immers richting het einde van het schooljaar en dus moeten er weer geslaagden-kaartje en juffen-bedankjes gemaakt worden. Ik maakte een kaartje voor iemand die voor het eerst naar school mag. Hieronder enkele 'sneakjes'. 





Wil je mijn creatie in zijn geheel zien? Ga dan even naar het Marianne Design Blog!

2 opmerkingen:

  1. Leuk! Verrassend met dit papier, had ik zelf niet bedacht, maar komt wel mooi, fris over! Fijne moederdag met Nina (en Yuri...) !
    grtz.Colien.

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je een berichtje voor mij achterlaat! Dat waardeer ik enorm!